Kikar in lite snabbt

2015-03-19 @ 21:01:14 / Vardag
Hej! Tänkte bara kika in och säga godnatt (ja jag är !så! trött) dagen har verkligen gått i ett från början till slut. Efter skolan så red jag rb på banan enligt planen, han blev fin mot slutet men jag har ju tappat mycket ridning när det gäller honom och jag kommer inte riktigt ihåg hur jag ska rida han rätt så han blir som allra bäst. Kommer nog ta ett tag innan vi är igång tråkigt nog. 

Därefter höll jag lektion för Lovisa i stallet på sin 3 åring, det gick jätte bra om ni frågar mig, nästa vecka på torsdag har jag en ny elev som hakar på  och vill träna för mig. Kul! 

Morgondagen då? Äntligen fredag. Egentligen har jag sovmorgon till 12.40(!) men klockan står ställd på 5.00 för då ska jag upp, fodra, mocka och rida hade jag tänkt. Sen ta en ganska tidig buss till skolan och träna med min vän mellan 9-12, kommer vara helt slut och så skola till 14 på det, därefter åka till Queen och träna henne också.  Men jag kör på för på kvällen är det efterlängtad fest med mina underbara tjejer! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: