Mot högre höjder

2015-03-16 @ 17:16:00 / Queen P
Nu ska jag börja jobba mot högre höjder med Queen och roligt ska det bli! Jag vill börja träna mot MSV B och då är ju rent rörelsemässigt den största svårigheten galoppombyten och sen att det är mycket svårare konkurrens, mer utbildade och hårdare domare en helt annan sak. Vi har testat några byten och hon förstår ju hjälpen men det är liite jobbigt så man måste lägga in en bakutspark för att få rätt på benen tycker Queen och det tycker ju inte jag. Så mer styrka och så måste jag få henne att göra rena byten. 
jag vill också börja träna på kandar så det ska jag vänja in henne och mig på under ögon från vår tränare såklart.
 
Nästa tävling är 6/4 Msv C:2 i Örebro och vi kollar på att åka till Brolöten då veckan innan som är påsklovsveckan. Det tror jag skulle vara en jätte bra uppladdning och där kan vi få mycket bra hjälp med byten och kandar och alltihopa, samt rida ihop oss lite till tävlingen.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: