Rb är på gång!

2015-03-25 @ 09:23:23 / Träning
Idag förtjänar jag en liten extra guldstjärna som lyckades filma mig själv när jag red Rb idag, så får det bli när man sitter till häst 6.50 och ingen annan är vaken. Idag red jag som sagt dressyr på Rb, första passet på riktigt riktigt länge och han överraskade mig! Hade inte alls höga krav idag utan fokuset låg på lösgjordhet och kontroll, red hela passet i en rund låg form och han gav mig en riktigt fin känsla! 
 
Vi är ju långt ifrån tävlingsform men en liten bit på väg. När ni se filmen får ni ha överseende med att det var flera månader sen han gick ett dressyrpass, skönt ändå att han kan hålla sig så pass fräsch!
 
 


Postat av: Madelene

Vad fina ni är!! <3

Svar: tack snälla <3
Evelinn Åkerman

2015-03-25 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: