Tredjeplats

2015-03-12 @ 00:51:34 / Queen P
Precis för några minuter sen kom jag hem innanför dörren. Är helt utmattad men jag ska försöka mig på ett litet inlägg åt er, inte för att jag tror någon läser detta nu utan mer troligtvis imorgon hehe. Hela dagen har gått i ett men oj så kul jag har haft och vi trivdes såå bra inne på banan. Idag var det riktigt kul att rida och vi låg etta under 20 starter tills dom sista kom och peta ner oss till en tredjeplats, men vad gör då det? 

En riktigt fin födelsedags present från Queen till mig och ett bra sätt att fira våran två månaders dag för just idag för två månader sen provred jag Queen och föll pladask men att det skulle bli såhär bra det vågade jag inte ens drömma om! 

Tack snälla Anna för att jag får rida din fantastiska häst, vi hade så kul ihop idag och man märker på Queen hur mycket hon älskar att få komma ut och visa upp sig. 

Jag tänkte berätta mer ingående från framridning och från banan men först ska jag sova. Har också film som jag ska visa er och tre olika fotografer pp plats som förhoppningsvis lyckades fånga oss på bild.
Mer om det imorgon!



Postat av: Anonym

GRYMT!!! Verkligen sketabra ju, grattis!

Svar: verkligen! tack :D
Evelinn Åkerman

2015-03-12 @ 02:01:34
Postat av: Pixan

Grattis! Vilken klass startade ni?

Svar: MSV C 2 :) tack!!
Evelinn Åkerman

2015-03-12 @ 10:38:03 / http://pixans.blogg.se
Postat av: evie

Härligt - bra jobbat tjejen! Vad kul att ni ridit ihop er så bra på så kort tid och får komma ut och börja prestera tillsammans :)

Svar: tack så mycket, ja visst är det kul!!
Evelinn Åkerman

2015-03-12 @ 10:50:15 / http://nouw.com/evieastrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: