Förberedelser

2015-05-08 @ 18:51:25 / Queen P
Nu är jag på väg hem ifrån begravningen, det har varit en jätte jätte tuff dag med mycket känslor och tårar. Det var min första begravning och den var så fin verkligen. 
Nu har vi fått ett avsked och älskade gammelmormor är förenad i samma grav som sin man som väntat på henne i 25 år. <3

När jag kommer hem ska jag ut och bara mysa med Queen under en skrittur, riktigt fint solväder ute så jag ska bara njuta och vara tacksam för det jag har. Sen ska hon bli ompysslad och nattad.

Rb reds av Jonna idag och hon meddelar att det gått jätte bra! Fick snaps under dagen så jag höll koll ;) 

Nästan allt är klart till imorgon. Grejerna är putsade och packade redo för avfärd. Det enda som ska göras imorgon innan avfärd är att spåna upp transporten samt förbereda maten. En vattendunk ska fyllas, en hink med lite betfor och mycket vatten, en med vanligt kraft, höpåsar och mat/vattenskålar ska tas med så ska vi nog klara oss hela dagen! 
Sen ska jag också avgöra om Queen behöver badas innan avfärd men det tar vi då. Rullar inte hemifrån förrän kl 12 och det tar 15 minuter till tävlingsplatsen, det känns väldigt lyxigt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: