Första ridpasset avklarat

2015-05-02 @ 19:03:10 / Queen P
Då var första ridpasset här på Markebäck för Lollo Åman avklarat och oj vad bra det gick! Jag joggade igång henne som vanligt innan lektionen och så satte jag lite tryck precis innan vi börja. Vi testade att byta åt båda hållen och Lollo guidade oss igenom dom men vi valde att inte nöta utan ge oss efter två byten. Sen tog vi igenom traven med lite skolor på långsidan och diagonalen. Fick bra tips och tyckte de gick bättre än tidigare! 

Lollo tyckte att vi såg väldigt fina ut och att jag red mjukt, kul att höra! Kändes att sitsen var bra idag kul att få det bekräftat också.





Postat av: Pim

Ni var så sjukt fina idag eller det är ni alltid! 😉 ❤️

Svar: puss pim<3!
Evelinn Åkerman

2015-05-02 @ 19:09:55
Postat av: Ingbritt Ekman

Följer er med spänning, roligt att det gick så bra. Snart tar jag mig ut på egen hand o kan åka o titta på er :-))

Svar: Åh va kul! du är välkommen till Dylta den 16:e det är ju nära örebro! :)
Evelinn Åkerman

2015-05-03 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: