Godmorgon

2015-05-17 @ 07:02:00 / Stall Marieborg
Ingen sovmorgon är inte. Hästarna ska fodras och släppas ut, stallet göras rent, all packning från igår som ligger kvar i transporten fortfarande ska in och läggas på sin plats sen ska jag packa iordning Rbs grejer som han ska ha på sig och med sig idag på visningen, ja för idag ska Rb visas för dom första kunderna och det känns lite pirrigt faktiskt, min lilla plutt. Men jag tror det kommer gå bra han är så lätt att rida så det ska nog inte vara några problem.
 
Sen ikväll flyttar en ny häst in på Stall Marieborg, jag vet ingenting om den det är mamma som har all info men det ska bli kul och träffa vår nya hyresgäst och hennes häst!
 
Nu är det bäst jag sätter igång.
 
 


Postat av: M

Ska man till stallet tidigt på morgonen är det aldrig svårt att gå upp, men däremot när man ska till jobbet är det kämpigt. Lite lustigt det där :) hoppas det går bra att visa han idag.

2015-05-17 @ 10:05:46 / http://dromhasten.blogg.se/
Postat av: Ingbritt Ekman

Grattis till alla era fina framgångar o jag har hört att kompisen är lycklig oxå, både gräs och bästa vännen i hagen igen :-))

2015-05-17 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: