Godmorgon

2015-05-16 @ 09:03:30 / Queen P

Stålande solsken! Jag sitter just nu på en stol i solen och blickar ut över min lilla gård och Queen som går nybadad i rasthagen och betar gräs ovetande om vad som komma skall. Perfekt uppladdning inför en tävlingsdag tycker jag. Om en timme börjar jag knoppa och därefter lastar vi och åker! Håll tummarna för oss och laget idag så hörs vi efter min start.



Postat av: Ingbritt Ekman

håller tummarna hela dagen även om jag inte dyker upp....

Svar: Okej va tråkigt! Du kan följa oss online på equipe.com, om du söker på Dyltabruk och sen vidare till Msv C:2 :) kram
Evelinn Åkerman

2015-05-16 @ 09:08:56
Postat av: - ERICA -

Härlig bild! :) kram

2015-05-16 @ 11:16:16 / http://ericabjorkander.weuntd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: