Ingen vanlig torsdag

2015-05-28 @ 14:22:37 / Vardag
Hej på er! Känns skönt att helgen är på ingång, jag är just nu hemma och har tagit tag i lite städning på mitt rum, jag mår mycket bättre när allt är rent omkring mig, det blir en sån skillnad! 
Idag är det ingen vanlig dag egentligen för att idag firar jag och Micke 2,5 år. Men det känns som en helt vanlig dag för jag tror inte vi kommer göra något speciellt just idag men vi kanske firar vår dag lite bättre till helgen! Har ni några bra tips på vad man kan hitta på?

Nu måste jag ta tag i några skoluppgifter. Det är två stora avgörande inlämningar som ska in imorgon som jag måste få klart och mejla in sen har jag lite rolig ridning att se fram emot när jag är klar, som en liten morot. Ska också skicka iväg några svar till några som visat intresse för Rb, bland annat en familj som vill komma nästa vecka och sen ska jag ringa upp en annan familj som vill veta mer. Känns kul att få en bekräftelse på allt jobb man lagt ner att det faktiskt är eftertraktat.
 
Sen har jag också nästan bestämt mig att jag ska hitta en ny häst, men jag vet fortarande inte riktigt vad det ska vara. Men jag ska iallafall inte köpa något eget utan jag ska försöka hitta någon som vill ha sin häst antingen utbildad, tränad och tävlad, riden inför försäljning eller bara nån som vill att sin häst ska hållas igång. Så ni får jätte gärna tipsa folk om att jag letar samarbete med hästägare!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: