Jag har gjort det igen!

2015-05-12 @ 23:48:12 / Queen P
Yes jag har gjort det igen - Jag har lyckats filma mig själv nä jag rider haha! Vad gör man inte för sina läsare ;) Så får det bli när man är själv hemma och rider. Så jag fångade några språng och sen tog minnet slut i telefonen men det känns som att det är bättre att visa än ingenting eller hur? 
 
Gjorde om övningen lite istället för att ha fyra hinder hade jag två st och två st bommar. Det var lagom svårt det med när jag skulle hoppa på volt, som jag såklart inte fångade på film, men att få henne sansad mellan och lyssna på mig, jätte bra träning för det är något vi behöver jobba på även i dressyren. 
 
Var kul att hoppa idag men jag känner mig väldigt ringrostig, känns som jag har världens fulaste sits över hindrerna och att jag inte alls hänger med eller ger den perfekta eftergiften men det är väl bara att träna på men när jag känner mig hundra säker i det grundläggande jobbet så kan vi börja hoppa högre vilket jag tror Queen vill!
Vem vet vi kanske tar oss ut på en pay and jump också? ;)
 


Postat av: Anonym

:-))

2015-05-13 @ 09:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: