Lite egentid

2015-05-30 @ 15:31:59 / Vardag
Hej på er. Låte dålig återkoppling här, känner att jag inte har så mycket intressant att skriva om. Det blir mest vardagligt "idag ska jag göra det och det" vilket i längden blir tråkigt också. Hoppas på att jag får en ny våg av motivation snart och får massa bra idéer att skriva om för just nu står det lite still.

Men för att fylla tomrummet kommer en liten vardagsinblick igen. Igår var jag på fest med mina vänner, det blev en riktigt lyckad kväll tycker jag. Idag blir desto lugnare, har smygstartat dagen lite med en lååång sovmorgon, ätit god mat och gjort lite plugg, ikväll ska jag och Micke på bio - San Andreas och fira vår 2,5 års dag så det blir nog mysigt.
 
Båda hästarna vilar från mig i helgen, usch de är så tråkigt väder och jag har ingen tävling som jag måste träna inför så de skadar inte med lite vila. 
NU vill jag ha sommar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: