Rb och Jonna

2015-05-10 @ 19:38:00 / Vardag
Idag var Rb och Jonna på träning för Johan Ekenberg i kumla och det gick såå bra! Johan har aldrig sett Rb förut men kom med väldigt mycket beröm, sa t.ex. att han är väldigt trevlig, sammarbetsvillig och fin ponny. Kul att höra från en Grand Prix-domare! Men han hade helt rätt för så fort Jonna spänner bågen så blir han kanon snygg. Jag stod på marken och filma lite till försäljningsfilm, håller just nu på att arbeta med den men det tar så sjukt lång tid, hoppas jag blir klar med den i kväll för jag har 5 kunder som väntar på film... 

Tog några mysiga bilder efter träningen idag!



Postat av: Ullis

Superbra träning, o roligt hade dom. ;)

2015-05-11 @ 08:16:33
Postat av: Anette

Blir tårögd när jag ser dom här bilderna 💟

2015-05-11 @ 08:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: