Utvärdering April

2015-05-01 @ 12:22:18 / Vardag
Målen med Rb såg ut såhär:
 
  • Komma tillbaka till tävlingskondition, finslipa formen
Rb är tillbaka i tävlingsform men det är mycket tack vare Jonna, ett samarbete som jag inte visste om när inlägget skrevs. 
  • Plocka bort skänklarna helt och ta till dom när dom behvös
Har inte ridit han så mycket men de få gångerna jag gjort tycker jag att detta har funkat skitbra!
  • Börja jobba mot rörelser ur LA P:1
Han kan allt som rinnande vatten både med mig och med Jonna på ryggen!
 
 
Målen med Queen såg ut såhär:

  • Befästa bytena, kunna göra rena byten
Bytena funkade bra ett tag men nu har de blivit sämre igen, jag tar med mig målet till nästa månad och hoppas kunna få bra hjälp från tränare.
  • Uppnå fullkomlig stillhet i sadeln med små osynliga hjälper (långsiktigt mål)
Tycker faktiskt min sits är bättre och på senaste bildinlägget fick jag mycket god kritik just för att min sits blivit bättre. Blir så glad för jag har slitit hårt med den. Vi får se om poängen på sitsen går uppåt på nästa tävling. Men jag har inte fullkomlig stillhet och osynliga hjälper än så det ska vi jobba vidare med!
  • Variera träningen bättre med longering, uteritt, klättring, kondition och hoppning.
Det har jag gjort och det funkar jätte bra tycker jag!! Queen är nöjd och glad och då är jag nöjd och glad.
 
 


Postat av: Ingbritt Ekman

Ja det kan man se på fina Queen att hon är nöjd med sin nya ryttare och det är vi ju fler som är :-)

Svar: ååh, ja jag hoppas att fler är det! kram
Evelinn Åkerman

2015-05-01 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: