Utvärdering Maj

2015-05-29 @ 12:12:10 / Queen P
Målen för Maj med Queen såg ut såhär:

Befästa bytena och få dom rena
-Vi har börjat befästa dom med träning, vi gör en del rena och några byter hon efter bak, men med fortsatt träning kommer dom sitta som ett smäck. Både Anna och Lollo har sagt att det inte kommer bli några problem alls!
 
Uppnå fullkomlig stillhet i sadeln med små osynliga hjälper
- Ett långsiktigt mål som jag tycker att jag utvecklat bra nu denna månad, kan känna att jag sitter och inverkar bättre än tidigare och jag blev så glad för min efterlängtade 8a jag fick på tävlingen i Askersund.
 
Börja träna mot Msv B
- Träningen har börjat både med bytesträning och träning på kandar! 
Tycker hon var riktigt fin här på filmen:
 
 
Resultat tävlingar:
9/5 -Askersunds ridklubb - LA:1 vinst 71% LA:4 vinst 70%
16/5 - Dyltabruk, div 1 första omgången - Msv C:2 individuell 4e plats 66%, Lagvinst 70%


Postat av: Anette

Finaste Queen!

2015-05-29 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: