Världens finaste ponnysar

2015-05-27 @ 18:12:59 / Vardag
Rhett butler och min förra ponny Acrobat träffades på tävling i helgen, det är svårt att säga om de känner igen varandra men jag tror ändå någonstans därinne att det finns ett minne.

det var så kul att se Agnes och Acrobat tävla igen, jag vet inte hur många gånger jag sa att dom var så fina och jag hade verkligen gråten i halsen när dom red. Det finns inte en chans i världen att han hade kunnat få en bättre ägare! Han är så älskad och väl omhändertagen, och nästan lite bortskämd ;) men det förtjänar han, han är verkligen värd sin vikt i guld. Älskade Acrobat.
Ni kan följa detta fina ekipage på Agnes blogg
 
Rb skötte sig också extremt bra, Jonna och han gjorde nog sin bästa ritt någonsin och vi blev så paffa när vi såg resultatet. Ritten var värd iaf 10% till, men ni vet ju hur det är med bedömningssporter. De gjorde en jätte fin ritt och rb var sååå snygg!
 
Tänk att jag varit med och tagit fram så snygga ponnyer, men de är verkligen som natt och dag - bokstavligen. Jag hoppas verkligen att vi hittar ett lika bra och kärleksfullt hem till Rb som vi gjorde till Acrobat.
 
 


Postat av: Annes nahlbom

Åh, vad gullig du är. Börjar ju nästan gråta❤️ Bortskämd är han allt😉 så glad att du har utbildat honom så bra från grunden😍 kram

2015-05-27 @ 21:39:29 / http://www.anahlbom.blogg.se
Postat av: Agnes nahlbom

Oj var visst lite trött. Ska såklart stå Agnes Nahlbom högst upp😂

2015-05-27 @ 21:41:37 / http://www.anahlbom%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: