Nästa vecka

2015-05-31 @ 15:27:44 / Vardag
Denna vecka kan summeras med två ord: fullt-upp! och då har jag inte ens lagt in Queen i schemat, vi får se om jag lyckas få in henne någonstans. Utöver detta har jag tre stora skoluppgifter varav en är en redovisning, en hemtenta och en stor samhällsuppsats där alla tre avgör mitt slutbetyg i kurserna. 
Jonna och jag hjälps (som tur är) åt med rb, utan henne hade det inte gått! så jag är väldigt tacksam att hon kan hjälpa mig rida honom till på söndag för då ska jag visa han för spekulanter. Men det känns väldigt tråkigt att jag missar så mycket tid med min fina Rb nu när han är till försäljning, jag får nästan ångest att jag inte kan utnyttja all tid med honom men samtidigt måste jag ju sköta skolan och mitt jobb...
 
Måndag: skola 8-15 (redovisa entreprenörskapen), jobbar på stinsen 17-22, rb kondition 
Tisdag: skola 8-15, longera rb
Onsdag: longera rb, skola 10-12, jobbar på stinsen 15-20
Torsdag: skola 9-15(lämna in alkoholtentan), uteritt rb
Fredag: jogga rb, skola 10-14 (lämna in samhällen), jobbar på stinsen 17-02
Lördag: jogga rb, jobbar på stinsen 16-00
Söndag: jobbar på stinsen 6.30-12.30, visa rb för kunder
 
Min älskling <3


Postat av: Ellen

Ni är så galet fina ihop!

2015-05-31 @ 15:41:02 / http://ellenshorselife.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2015-05-31 @ 15:57:16 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: