Min åsikt

2014-08-30 @ 20:07:00 / Åsikter
Jag lät ju er tycka till igår angående knoppar, jag visste att inte många skulle tycka som jag, det var faktiskt bara en, Alice, som tyckte så! Men det kommer inte få mig att ändra min åsikt såklart.
 
På Rb och andra mörka hästar tycker jag det är riktigt läckert med vita snoddar, och ett få antal, för det är ju det jag använder. Varför just vita är för att när man tävlar har man ju redan ett tema på vitt, vita ridbyxor, ridhandskar, schabraket, jag har vitt i pannbandet och rb har en vit strumpa, så jag tycker det är jätte fint när snoddarna är fina också! Men det är min åsikt.
 
 
 
Jag tycker inte alls det är snyggt med sydda knoppar, kanske för jag settså många som verkligen inte kan sy! många gör platta och ihoptrycka där man verkligen ser att dom är vikta, jag gillar att rulla flätorna så de blir runda och fina.
 
 
 


Postat av: Nora

Ja tycker inte de är snyggt med sydda knoppar😖

Svar: då tycker vi samma! :)
Evelinn Åkerman

2014-08-31 @ 08:19:56 / http://ponnybusar.blo.gg/
Postat av: Sanna

Knoppar är assnyggt, men sydda knoppar är inte det vakraste ;)

Men vilken mail skulle jag maila till? Där stod ingen mail i kommentaren :)

Svar: Stod det inte! Konstigt! Skicka till [email protected]
Evelinn Åkerman

2014-08-31 @ 10:18:01 / http://skyjump.blogg.se
Postat av: Alic

Haha härligt! Alltid kul när det är någon mer som ha samma åsikt ;)

Svar: Jaa precis ;)
Evelinn Åkerman

2014-09-01 @ 12:43:52 / http://aalicepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: