Hitta motivationen?

2014-06-16 @ 15:41:00 / Personlig träning
Happ då var man påväg ner i träningssvackan känner jag. Jag tycker det är så himla svårt att hålla igång träningen utanför gymmet, även fast jag har redskap, jag har bra vägar att springa på, elljusspår, en sjö där man kan träna simmning samt hantlar och vikter, Micke har även en hel bänkpress som man kan använda sig utav men ändå har jag svårt att komma till skott och att liksom börja träna, mycket enklare när man är i skolan och har två timmars hål att bara smita in och fördröja tiden och att vara inom fyra väggar med alla möjliga maskiner att använda sig av. 
 
Ännu svårare är det att äta bra och nyttigt, speciellt när man bor hemma och inte kan köpa vad som helst precis som man vill ha utan man äter ju vad som finns och vad som lagas även om jag hellre - kock som jag snart är - hade lagat min mat och gjort nyttiga rätter
 
 
Måste få tummen ur helt enkelt och sätta igång, hitta inspriration och börja märka de små små förbättringarna som sker för att kunna fortsätta pusha mig att träna mer. Det är svårt men jag ska komma igång! Kanske borde göra ett träningsschema för mig också som jag gör med RB? hmm värt att fundera på


Postat av: Kajsa

Håller med, tycker att det är riktigt svårt att hitta träningsmotivationen utöver ridningen och att äta bra är ju skitsvårt, hehe ;)

Svar: Jaa trist ju :/
Evelinn Åkerman

2014-06-16 @ 23:09:03 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Nattis

Räknas Celcius som en energidryck? Är det åldersgräns på att köpa.
Kram :)

Svar: Nej igen åldersgräns och det räknas inte som energidricka:) kram
Evelinn Åkerman

2014-06-18 @ 00:38:12 / http://ponnyryttarese.blogg.se/
Postat av: Felicia

Gymkort över sommaren brukar kosta typ 500 spänn :)

Svar: Inte här omkring
Evelinn Åkerman

2014-06-18 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: