Avrundar kvällen på bästa sätt

2014-05-17 @ 22:19:42 / Personlig träning


Har varit ute med min vän karro och powerwalkat en mil! Tiden gick så himla fort när man hade sällskap och kan prata om allt mellan himmel och jord, måste säga det att dom bästa vännerna man kan ha det är dom man inte behöver träffa varje dag eller ens prata med så ofta men varje gång man ses så är allt precis som det allitid har varit! 

Imorgon ska jag avrunda en skön och ganska lugn helg hemma, ska upp tidigt och ut till stallet och fixa innan vi får spekulanter på stallplats, så kul tycker jag varje gång någon är intresserad av vårat stall! 
Rb ska skrittas ut på lite lugnt och jag hade kanske tänkt att ligga några timmar i solen och njuta av ledigheten.
På måndag är det ny vecka nya tag och jag laddar upp som vanligt med att stå redo kl 7.50 i gymmet! 

Godnatt på er! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: