Att hjälpa varandra

2015-04-11 @ 18:59:00 / Åsikter
Något vi i hästvärlden behöver bli bättre på är att ta hjälp av varandra, det är inte fel att be om hjälp och vi är alldeles för dåliga på det. Som Anna tar hjälp av mig med Queen, jag tar hjälp av Jonna med Rb och Jonna som i sin tur tar hjälp av en annan tjej med sin unghäst. Jag tycker det är jätte bra att Jonna kan få glädje av Rb nu när jag känner mig klar med honom och vill sälja och satsa på storhäst, det är ju extra roligt för henne då som har en unghäst och alla här som har ridit unghäst vet ju hur det kan vara då är det kul att få komma upp på en läromästare och känna att man faktiskt kan rida och precis så känner jag på Queen hon ger mig en fantastisk ridkänsla och gör träningen såå kul!
 
Jag tycker det är bra att man tar hjälp av varandra annars blir det lätt att man hamnar där i sin lilla bubbla och inte kommer någon vart. Tro mig, du vet inte bäst själv för då hade du redan vunnit OS ;)
 
Jag, tjejerna och hästägare i bild
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: