Ett stort mål för mig själv

2015-03-03 @ 17:04:54 / Personlig träning
Jag tänkte också dela med mig av ett mål som jag har för mig själv som ryttare. Jag stör mig så på att jag alltid ligger på 6,5-7,5 på sitsen när jag vet att jag kan vara en stadig 8:a. Det handlar faktiskt om mycket poäng och nu så ska jag fram till sommaren börja jobba hårdare med min egna sits så att jag når den där 8:an, iallafall på Queen för jag vet att jag inte kommer uppnå det med Rb då jag är för lång och iochmed det måste t.ex. dra upp skänklarna för att kunna driva och sådär. Träningen kommer bestå av mer träning på gymmet, mer timmar i sadeln, mer ren sitsträning och balansträning för att nå dit jag vill. Jag tror inte det är omöjligt men jag vet att jag måste ligga i!
 
Har ni några bra tips för förbättrad sits?
 
 


Postat av: Amanda

Superfin blogg! hittade den idag kommer verkligen fortsätta följa! :)

Svar: ååh va kul!
Evelinn Åkerman

2015-03-03 @ 19:33:11 / http://mobergamanda.blogg.se
Postat av: Anonym

Rid för Anki ;)

Svar: Tror inte det ger mig så mycket :)
Evelinn Åkerman

2015-03-03 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: