Söndag

2015-06-28 @ 22:02:56 / Vardag
Hej alla som fortfarande hänge kvar, kul att se att ni är ett gäng ändå! Ledsen om jag gör er besviken med min kassa uppdatering men som ni förstår är jag lite nere och helt ärligt finns det inget att skriva om. 
Det jag kan berätta nu är att Rb besiktades i onsdags och gick igenom utan anmärkning! Han är alltså såld till en familj utanför Sundsvall som kommer och hämtar honom på onsdag. Känns jätte bra med dom och jag tror verkligen att han kommer få det bra där. 
Så de senaste veckorna har vi bara släppt på kraven helt och bara haft det mysigt och kul tillsammans han o jag. Lugna uteritter, promenader och mys på stallgången har varit vår vardag. 
 
Så på onsdag så kommer jag stå hästlös för första gången i mitt liv sen 8 års ålder. Jag hade tänkt testa på det livet också så får vi se hur det blir. Hoppas jag hittar något annat som gör mig lycklig!
Jag har lagt ut nästan alla mina grejer på försäljning, Rbs saker som täcken, sadel och träns åker med han men allt annat jag håller jag på och sälja imorgon har jag 10 paket som jag ska posta sen har jag hela gamla stallet fyllt med saker som folk ska komma och hämta. Känns lite vemodigt att göra mig av med mina älskade grejer typ som vissa schabrak och uppsättningar men samtidigt har jag ju ingen användning för dom. Men min JW hjälm och mina stövlar har jag sparat, dom står i källaren hemma så jag kan rida om jag vill det ;)
Har fler saker som inte blivit sålt än som jag tänkte lägga upp här, håll utkik!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: