Visste ni att..

2012-12-28 @ 10:08:00 / Bildinlägg
Nu ska ni få lära känna Rhett Butler lite bättre

1. Min ponny kan pussas när jag gör ett pussljud, men ibland blir han lite för glad och äter nästan upp hela ens ansikte!
 
2. Dom här två bilderna visar ganska tydligt hur min ponny kan bli ibland när han är på dåligt humör, det är inte så kul när det händer inne på tävlingsbanan.. men det gäller bara att göra det bästa av situationen!
 

 3. Han bestämmer i hagen! kaxig som han är...
 
4. När kameran kommer fram då gäller det att va snygg! ja det vet han
 
Min älskade häst♥
 
 


Postat av: Bea - Dressyrryttare som satsar!

sv; Det är min unghäst som jag fick i augusti haha :) doxas föl!

Svar: jahaa!
Evelinn Åkerman

2012-12-28 @ 12:02:18 / http://bedressage.blogg.se
Postat av: leavanny.blogg.se

Super fina bilder :D

Svar: tack sötis!
Evelinn Åkerman

2012-12-28 @ 16:09:46 / http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: