Super go kommentar!

2013-08-23 @ 12:45:00 / Vardag
Fick den här underbara kommentaren av Amanda. Och eftersom jag vill sprida positiv energi så väljer jag att visa upp denna fina kommentar!

Hej Amanda! Jag blev jätte glad för din kommentar, himla kul att du kom och tittade på oss hade blivit så glad om du kom fram och sa det där till mig, hade varit super kul att träffa dig och det är riktigt kul att höra! Ja skillnaden är enorm, bara på dom senaste månaderna har han utvecklats och nu börjar han äntligen blomma ut och likna en dressyrhäst, så kul att även du ser det. Vi kommer defenitivt tillbaka till Mariestad så vi kanske får fler chanser att mötas! 
 
Bilderna som hon tog, jätte fina tack!!
 
gillar sista bilden jätte mycket!


Postat av: Zuzanna

Åh, man blir alltid så glad av sådna kommentarer ! :)

Svar: så sant!
Evelinn Åkerman

2013-08-23 @ 17:59:59 / http://teamz.horseworld.se
Postat av: Ebba Carlsson

Jättefin & läsvärd blogg!
Kram Ebba

Svar: åh tack!
Evelinn Åkerman

2013-08-24 @ 10:04:48 / http://ebbacarlsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: