Andra december

2013-12-02 @ 12:09:20 / Vardag
hej och godmorgon, jag är ledsen för min dåliga uppdatering men jag har inte haft speciellt mycket och skriva om och de har inte varit så motiverande heller. Men nu har jag nytt att visa er, har 1200 bilder från globen haha! men jag får nog dela upp de lite och bara visa dom bästa. Om ni vill se bilder därifrån? 
Hade iallafall jätte trevligt, träffade några jag kände, såg massa kändisar och kolla på bra förställningar, dressyren var ju såklart roligast att se och ni ska veta att taket i arenan lyfte sig när tinne gick upp i ledning trots den ganska stora missen på slutet som chockade oss. 
 
Idag är jag hemma från skolan, kom hem väldigt sent igår och jag är sån att om jag inte får min 10 timmars sömn om natten så är jag DÖD! dessutom har jag lite ont i huvudet, men ska försöka ta mig ut till stallet snart, pyssel och ridning står på schemat. ska försöka komma igång igen och träna, vill åka på träning nästa söndag men då kan man inte komma otränad inte! Pälsen måste bort också.

Som sagt, grymma platser jag vann av Sjöhagen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: