En film på mig och RB!

2013-01-21 @ 15:47:00 / Träning
Upptäckte den där filmen på min dator ifrån i somras, vi hade precis kommit hem från Brolöten och var riktigt på gång! Som ni ser är han lite ostadig i formen men det blir bättre och bättre, men sånt får man väl räkna med med en såpass grön häst. Tycker han ser riktigt fräsch ut och håller ett frächt tempo.

Vad tycker ni? tänk på att han bara är 6 år.
 
 
det vart lite fail med ljudet märkte jag sen, för min dator ville inte spela upp något ljud på redigeringsprogrammet men sen märkte jag att de var ljud. åh orka... ni får leva med det


Postat av: Sofia

Ser jättefint ut :)

Svar: Tack sötnos! Det var ju ett tag sen med:)
Evelinn Åkerman

2013-01-21 @ 17:29:39 / http://jumpindressage.blogg.se
Postat av: Ellen Svensson

Söt ponny! Men skulle behöva komma upp i formen lite och ett lite lugnare tempo. Sen tycker inte jag att en 6 åring är "grön"

Svar: ahahahahahah och är det din sak att avgöra om han är grön eller ej?För din vetskapsskull kan jag berätta att han är inriden som 4 åring och det första man gör är ju inte att börja träna dressyr direkt så ja jag kan säga att han är grön för sin ålder. Och har du problem med att stå för vad du tycker? Du vet att jag ser din ip adress och att du kommenterat två kommentarer i olika namn. Är du helt blåst på riktigt?
Evelinn Åkerman

2013-01-21 @ 17:46:59
Postat av: Jessica

Jag tycker det ser väldigt hastigt ut samt att du behöver vara lite mer stilla med dina händer. I övrigt ser det bra ut och han har utvecklats jätte mycket sen jag såg er sist!

Svar: tycker också det ser ut att gå lite snabbt, så snabbt känns det inte i verkligheten haha :)
Evelinn Åkerman

2013-01-21 @ 19:00:26
Postat av: Bpr

Du ville att vi skulle tycka till varför blir du så arg?

Svar: Jag blev inte arg, bara irriterad att jag fått hat-kommenrater från samma ip-nummer fast mes olika namn, som om jag inte ser?
Evelinn Åkerman

2013-01-21 @ 21:24:05
Postat av: Julia

Jag håller med Jessica ovanför. Plus att jag tycker ni är fina tillsammans, han verkar så go! :)

Svar: tack!
Evelinn Åkerman

2013-01-21 @ 22:37:23 / http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Linn

Håller med Jessica, mer stilla händer hade antagligen gjort formen mindre "hackig" då det ser ut som att du sågar. Men otroligt fin häst! Keep going! :)

Svar: okej:)
Evelinn Åkerman

2013-01-22 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: