Gissningstävling!

2013-01-02 @ 12:55:16 /

Jag skulle vilja veta vad ni tror om Rb hur han är att rida, skriv en text i kommentarsfältet hur DU tror! Den som kommer närmast och lyckas pricka in så som jag tycker blir länkad i ett inlägg tillsammans med sin beskrivning!

Kom igen nu!



Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

Jag tror att han är väldigt rolig att rida men ändå svår. Han har ett jäkla humör precis som sin far och är väldigt envis. När han är på dåligt humör går det verkligen dåligt men när han är på ett riktigt bra humör är han hur fin som helst. Typ som, " Nu vill jag inte jobba och då dummar han sig" . Men han är ändå väldigt lärtlärd skulle jag tro eller han ser ut att vara lätt lärd men väldigt mycket jobb att få han dit. För att få de lite kortfattat så är han en humör kille men med rätt tänk och när han väl går fint så är han riktigt fin. Kramis

2013-01-02 @ 13:54:48 / http://ziro.blogg.se
Postat av: ♥ Amanda - En satsande tävlingsryttare

Hmm, jag tror att han är väldigt känslig men har lite humör och vill bestämma litelite, men är rolig och rida, jag har ingen aning haha! Men något sånt! Ha en bra dag! kramis <3

2013-01-02 @ 13:59:29 / http://ecuality.blogg.se
Postat av: Amanda Ydrebrant

Jag tror att RB är mycket snäll men en lite envis ponny, som har sina speciella dagar.
Han är nog en ponny som behöver mycket jobb med en bestämd ryttare. Som sagt när han inte är på så bra humör så vägrar han göra som du säger ungefär. Men när han är på humör så tror jag han är en helt fantastiskt ponny att rida!
Gillar att stå och mysa vid stallgången.
Men under den här tiden jag har följt dig med RB så har ni utvecklas jättebra och han ser ut att börjat lyssna mer på dig och dragit ner lite på dumheterna!
Som sagt han är ju ganska ung och har mycket kvar att ge.
Men än så länge är ni på väldigt god väg och kan komma hur långt som helst!

Fortsätt så, man blir så imponerad av det ni har gjort så här långt! :)
Kram<3

2013-01-02 @ 18:54:13 / http://ydrebranth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: