Motiverad

2013-01-18 @ 18:43:00 / Vardag
Just nu är jag så sugen på tävling och allt som det innebär, kollar tdb varenda dag och hoppas på att propparna ska finnas ute så man kan anmäla sig nångång! Vill komma igång på riktigt med träningen också, nästa träning för Cissi Brage med TUR (en talangsatsning jag är med i) är nästa helg, så denn vecka blir det trimma trimma så vi kan få ut det bästa av nästa träning, sen är det en månad till nästa TUR-träning så jag ska väl försöka komma iväg till ridhus och trimma lite själv, det kommer bli så mycket enklare när snön är borta och vi kan ta hem tränare till oss.

Jag har planer att testa en ny tränare nästa månad också, har tränat för henne en gång och då minns jag att jag var mer än nöjd så vi får väl se hur det blir med det, hon har iallafall träningar i ridhus ca 15 minuter från oss så det är ju toppen.



Postat av: Marlene

Var gjärna med på helgens blogg, utser vinnare på söndag! :)

Svar: oj synd att jag såg denna kommentar nu:/ får vara med nästa gång!
Evelinn Åkerman

2013-01-18 @ 20:51:44 / http://nattstad.se/marl3n3
Postat av: Sara

Heej vi har frågestund på bloggen de skulle vara kul om frågde några frågor till oss :)

KRAM SARA ifrån TEAMDH

2013-01-19 @ 19:11:10 / http://nattstad.se/TeamDH
Postat av: Julia

Du har en väldigt snygg ponny tycker jag!

Svar: tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2013-01-19 @ 19:39:09 / http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: