100 mil senare..

2013-07-10 @ 23:26:23 / Vardag
Hej, idag har jag kollat massa dressyr och hittat massa snygga grejer! tyvärr fick jag inte med mig så mycket hem, men de blev en del fynd.  Blandannat ett nytt BR-set, turkos schabrak+lindor, en piké från agria, vi fick även två muggar där ifrån, en grimma till lillhästen, en sån här "horselyx" slicksak och en ny huvtröja med enewe.blogg.se broderat på ryggen från bästa Sjöhagen Wear!

Jag är jätte nöjd såklart men jag va riktigt sugen på en hv polo piké och en hv polo väska, men de kan bli en annan gång! Hur som helst, ponnyküren va skit kul att se, faktiskt aldrig sett ponnykür förut, men de va riktigt pampigt, även bland sexåringarna hitta jag några fina! 

Kom hem för en liten stund sen, har redan varit ute och pussat på RB, imorgon ska han + Anton ridas! Nu ska jag sova, massa bilder kommer imorrn! kraaam

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: