En hästig dag!

2013-07-17 @ 14:17:21 / Vardag

Spenderat hela förmiddagen i stallet och trimmat ponnyerna.
Rb va kanon fin idag, men de va sjukt varmt så jag red inte speciellt länge. Tränade samma saker som igår, är väldigt nöjd med mig själv också (om man nu får vara det) och tycker att jag red super bra idag! Har tyvärr inga bilder från passet ska försöka få nån som kan fota oss snart. Nu laddar vi tävling!

Toblerone (pricken) va också fin, har bara ridit honom 2 gånger innan men när jag hitta knapparna så dansa även han fram. Han har tävlat nationell fei vilket betyder att han är en riktig läromästare, jag red alla rörelser ur fei programmet och han kändes fin. Han är väldigt känslig och kräver sin ryttare, minsta fel man gör så tappar han allt. De gäller att rida varenda steg! Felicia gör ett bra jobb med honom tack för lånet. Mamma filmade oss lite

Anton skrittas ju bara som vanligt, hans matte är på väg hem nu från Frankrike.

efter varje ridpass vilken häst det än gäller så är jag väldigt noga med att kyla ner dom i denna värmen, kyla ben, smörja, stretcha ja allt sånt som liksom är viktigt gör jag varjedag för en hållbar häst.

Idag ska vi iväg till dylta för att kolla på Agnes och acrobat, kameran följer nog med!

Mobilappen gör så bilderna kommer i heeeelt knasig ordning..



Postat av: Sara

Kolla svaret om Wille är röd eller brunskimmel på min blogg :)

2013-07-17 @ 16:22:55 / http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: