Gårdagen

2013-07-31 @ 20:09:23 /
Såhär skrev Rebecca om träningen igår:
(även lite om hur vi jobbade står på hennes blogg!)

"Tack Evelinn för att du kunde komma. Minnie blev som en helt annan ponny. En lugn och fin ponny som inte alls va stressad och spänd! Jag är jättenöjd över henne och ett STORT tack till Evelinn.
Du gjorde så att jag började tycka att dressyr faktiskt va kul att hålla på med <3"

Så kul när folk är nöjda, och jag är super nöjd! Jag vet att Rebecca och Minnie kommer bli jätte duktiga tillsammans, helt fantastiskt vilken skillnad det blev tyckte nog både jag och mamma Sanna! Sååå kul, vi kör igen nästa vecka. Underbara tjejer♥
 
 


Postat av: Jessica Eriksson

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: tack!
Evelinn Åkerman

2013-07-31 @ 23:50:13 / http://www.BraveHeart.blogg.se
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

sv. Tack så mycket! Hoppas jag med men Welsh SM är redan bestämt om det inte dyker upp något allvarligt eftersom det bara går i LB ^^

2013-07-31 @ 23:54:29 / http://ponnymuppen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: