I bett-tankar

2013-08-02 @ 15:32:00 / Utrustning
Hört väldigt mycket gott om detta bett, på dom beskrivningarna jag fått tror jag det skulle passa mig och rb perfekt! Nästa gång jag är i örebro följer nog ett Baucher bett med hem, lika bra att testa ju!
Såg nästan alla ponnyer på kuren i falsterbo gick på detta. Ni som använder det, vad tycker ni?


Postat av: Linda

Jag har ett 3-delat baucher, som jag är jättenöjd med! Min ponny tar väldigt fint stöd på detta bett och han kan lätt bli lite "hängig" i handen, men sen jag började rida på detta bett finns det inget motstånd längre! Jag tycket bara positivt om bettet!

Svar: skönt att det vart bra! :) kram
Evelinn Åkerman

2013-08-02 @ 22:22:40
Postat av: JennyM

Sv: jaa det kanske man skulle göra.. förstora upp det såpass... :)

Jag har testat baucher nu och är toppennöjd verkligen!

Svar: okej ja kanske lika bra att testa! alla verkar så nöjda:)
Evelinn Åkerman

2013-08-03 @ 03:17:06 / http://jmdressyr.se
Postat av: Julia

Jag funderar också på ett baucher bett så om du köper det får du gärna göra en utvärdering om det eller något! Skulle vara intressant att läsa hur hästen beter sig eller om han inte bryr sig :)

Svar: javisst det kan jag ju göra!!
Evelinn Åkerman

2013-08-03 @ 10:34:46 / http://Ponnymuppen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: