Ny månad nya tag

2013-05-05 @ 20:28:29 / Vardag
Hej där mina trogna läsare, är väldigt ledsen för uppdateringen. Men vid det här laget känner ni nog mig, de är fullt upp hela dagarna, är i slutkampen med årskurs 9 och det är sjuuuuukt mycket att hinna klart med nu! Hästen trimmas 7 dagar i veckan efter det blir det plugg, pojkvän, vänner och bloggen får tyvärr lida. 

Har fått lite tråkiga kommentarer just på grund av detta men jag tycker ni har fel som dömer mig, jag vet att ska man ha en blogg ska man uppdatera annars kan man lika gärna lägga ner. 
Men de är min blogg och mitt val, är glad för dom bloggläsarna som troget stannar kvar i vått och torrt♥

Nu är det äntligen maj och det börjar vankas sommar känner jag, RB går utan täcke i hagen, Winnie fäller päls som bara den! Härliga vårtecken. 
 
 

Rb och jag är på gång på riktigt nu, vi har tränat sten hårt hela april och nu börjar man se stor skillnad. 

Tänkte komma igång igen nu med bloggningen när vi har många tävlingar framför oss och jag är så laddad!

Är ni med mig!?
 
 


Postat av: Cajsa jennefors

Kul att du är tillbaka! :)

Svar: tack hoppas du är med nu i nya uppstarten igen! kram
Evelinn Åkerman

2013-05-06 @ 07:39:08 / http://ecuality.blogg.se
Postat av: Amanda Hellman

Vet du vart Connemaramästerskapen ska vara iår? Ska du vara med? :D

Svar: nja, connemarariks går i Laholm. men de talas om att riks och sm inte ska vara på samma plats, så om det blir närmare så kommer jag självklart vara med!!:D
Evelinn Åkerman

2013-05-08 @ 18:39:20 / http://ecuality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: