taggar till morgondagen!

2013-05-25 @ 19:15:00 / Bildinlägg
Nu ska jag utoch fixa stallet. hade en sjukt bra kväll igår tillsammans med mina fina vänner och de vet du! grymt var det. Nu tillbaka till fokus, idag ska jag trimma lite lätt sen blir det fixa och dona. De sista fixet gör jag imorrn så som att tvätta, knoppa osv. startar 17.41 imorgon och min klubb leder hela serien så vi hoppas på det bästa!
 
så länge bjuder jag på fina bilder från igår som bästa mamma tog! kommentera gärna!
 


Postat av: Stina

Bara nyfiken, dina ben ser ofts lite olika långa ut på bilder är det bara bilderna eller har du olika långa läder? Om det är så varför i så fall?

Det ser jätte fint ut!

Svar: hmm menar du att lädrerna ser olika ut på sidorna eller från bild till bild? jag har iallafall lika långa läder på båda och har ridit i samma läder snart ett år :)
Evelinn Åkerman

Postat av: Ellen Källgren

Det ser jättefint ut, va duktig du är :)

Svar: åh tack snälla!
Evelinn Åkerman

2013-05-25 @ 22:22:16
Postat av: Melina Jäderblom

Åh herreguuud så fina ni är! Han är riktigt fin i kroppen också, ser skillnad på er för varje gång jag klickar mig in här!

Svar: åh vad glad jag blir! massa tack!<3
Evelinn Åkerman

2013-05-25 @ 23:01:16 / http://melinajaderblom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Lycka till imorgon, jättefina bilder! :)

Svar: tusen tack!<3
Evelinn Åkerman

2013-05-25 @ 23:25:53 / http://lifeofkajsa.blogg.se/
Postat av: Stina

jag menade stiglädrena under samma bild men det är helt enkelt mitt öga som inbillar sig, jag menade det absolut inte som något negativt utan var bara nyfiken, om det varit på så går det alltid att lära sig något nytt det var därför jag fråga:) Hoppas det går bra idag det förtjänar ni verkligen!

Svar: hmm, nej de är nog jag som slarvar med trampet i hälen hehe !
Evelinn Åkerman

Postat av: Elsa

Ser jättefint ut! Riktigt snygg ponny också! :)

Svar: stort tack!
Evelinn Åkerman

2013-05-26 @ 17:29:16 / http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: Lina Green♡

Åh gud vad fina ni är , din ponny asså...wow! Biffi och snygg hals.Love it!

Svar: åh va snäll du är, blir så glad! tack snälla<3
Evelinn Åkerman

2013-05-27 @ 08:02:20 / http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: