Godmorgon

2013-11-25 @ 10:21:57 / Vardag
Jag har precis avslutat ett gympass på skolan, ganska skönt sätt att kicka igång denna måndag och denna veckan. Förra veckan hade jag de lite lugnt på träningsfronten men nu kör jag igen varannan dag gym och sen träna lite hemma för att komma ikapp!  
Sitter just nu och har livsmedelskunskap. Efter de har jag livsmedelshygien så inte dom roligaste ämnena direkt.. Vill bara sluta för då ska jag bli hämtad på skolan av Micke så ska vi åka hem till mig och fixa stallet innan vi tar kväll, har inte träffat han på en vecka så jag saknar han jätte mycket! På torsdag firar vi ett år <3 





Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

vad gulliga ni är! :')

sv. Åh tack! Känns riktigt skönt att han blivit som han blivit och att allt slit inte varit förgäves!

Svar: tack!:)
Evelinn Åkerman

2013-11-25 @ 21:24:49 / http://juliahanzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: