TUSEN TACK

2013-11-14 @ 19:41:00 / Vardag
Vill bara tacka er så hemskt mycket för att ni bryr er och engagerar er så mycket, är så himla glad för era fina kommentarer som trillat in och ni har verkligen lyft upp mig och peppat igång mig! Jag skrev inte inlägget som ett rop på hjälp eller för att nån ska tycka synd om mig mer för att förklara läget för er, folk runt omkring mig märkte att nåt va fel och bloggen blev lidande ville bara lätta mitt hjärta och skriva ut precis som jag kände. Och så är ni där med era positiva kommentarer och bara gör allt så himla bra tack snälla! 
Varför ska jag ge upp när jag ändå ganska många som tror på mig och ställer upp? Bryt ihop men kom igen! 
 
Vill lyfta fram era fina kommentarer så ni vet att de är inte bortkastad tid att sätta sig ner och skriva några rader för att lyfta upp en annan människa, det gör så himla mycket! Tack snälla ni! 











det som gör mig extra glad är att mina av dessa personer faktiskt sett oss live och de säger ju mer än nån som sitter bakom en skärm och inte vet ett dugg!!


Postat av: Julia :)

Vad säger du? 2014 SKA bli vårt år! Dags att finslipa så vi kan sopa banorna med dom andra! <3

Svar: jag är på! :* <3
Evelinn Åkerman

2013-11-14 @ 20:08:24
Postat av: Amanda

Du är grym Evelinn! Wooo! :D <3

Svar: Du är grym amanda :*<3
Evelinn Åkerman

2013-11-14 @ 22:21:37 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: