1 år

2013-09-26 @ 19:33:51 / Tillbakablickar

Såna här bilder håller min motivation uppe, att se tillbaka, på de som faktiskt va "bra" då tillskillnad på hur bra allt va för en månad sen. Det är stor skillnad på mig om jag får säga det själv, tackochlov att jag insåg att byta tränare.. och sen är det ju en mycket större skillnad på Rb också, han har inte bara byggt muskler utan ridmässigt så har han förändrats till det bättre. Jag är så stolt, trots att det tagit den tid det har tagit. Kan knappt förställa mig hur han ser ut om 2-3 år. Nu vill jag komma igång med träningen på riktigt igen!
 
 
 


Postat av: JennyM

Ja vilken skillnad! Inte bara kroppsmässigt men just på bilderna ser man ganska tydligt att han jobbar på ett helt annat sätt! Kul :)

Svar: Kul att höra! :)
Evelinn Åkerman

2013-09-27 @ 02:15:13 / http://jmdressyr.se
Postat av: erika

Jag har varit med om precis samma sak, lätt att vara efterklok :p

Svar: Med tränare och de? Ja man är ju lite efterklok då jag tänker på mig själv på den förändringen jag gjort under den korta tiden tänk vad duktig (om jag får säga så) jag hade varit om jag ridit för rätt från början..
Evelinn Åkerman

2013-09-27 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: