Imorgon

2013-09-13 @ 18:44:48 / Vardag
Imorgon är det lördag och egentligen var jag och RB anmälda till tävling i Linde men ibland blir det ju inte som man tänkt sig tråkigt nog. Men jag ska inte deppa över det, klockan 8 går bussen till Strömsholm tillsammans med skolan eller ja ryttarprofilen, våran lärare och min mamma! Vi ska på Hästkraft - en kunskapsdag för alla! Gå på lite clinics, träffa jens fredriksson, kolla i shoppen och i stallarna och så ska vi passa på och lämna in sadeln för omvärmning, är ju så frälst i min sadel sitter så himla bra i den så vi ska fixa så den passar bättre på rb skönt!

För er som aldrig varit på vackra strömsholm - ni har verkligen missat nåt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: