Jag är målmedveten

2014-04-21 @ 10:04:00 / Vardag
Jag har bestämt mig och jag ser ett tydligt mål framför mig och just nu tränar jag som aldrig förr för att nå dit! Det är varierad träning, dressyrträning, olika hästar, sitsträning, egen träning, allt för att bli bättre.
 
 
Stallets stjärna, min RB, han är verkligen helt fenomenal. Utvecklingen bara de senaste året har varit helt otroligt, blir så glad allt fler och fler kommer fram och talar om hur fin han har blivit och hur duktiga vi är, får fina kommentrer och privatmedelanden och det värmer så mycket, ni som följt mig länge vet vilket jädra jobb det ligger bakom honom och hur mycket motgångar vi haft men nu börjar det äntligen vända och folk har fått upp ögonen för oss, företag hör av sig och jag har spännande sammarbeten på gång!
 
Nästa tävling är 26/4 i Askersund då rider vi bara en klass och eftersträvar den grymma känsla vi haft dom senaste tävlingarna.
Där efter 3/5 och 11/5 blir det hos Laxå respektive Wittvång där vi startar LB och LA där vi försöker förbättra oss i LAn och få ännu bättre resultat.
Sen ska vi på meeting i Kumla den 24-25 maj och rida LA. Känns himla roligt och det ser jag jätte mycket fram emot och hoppas på en bra känsla!
 
Jag är även öppen och vill ta in fler hästar så jag har mer att rida på, nu till sommaren är det perfekt att skaffa sig fler projekt, jag har tillexempel börjat med mammas häst som är riktigt svårriden men himla trevlig när hon släpper till! 
Vi har kontakt med försäljningsstallar som vill att jag rider till och ev. tävlar några ponnyer, så för min del är det bara att handplocka. 
 
Något mer jag vill utveckla är min lilla tränarkrets, har några elever som jag hjälper och jag tycker det är jätte kul att se dom utvecklas! Skulle gärna kunna ta emot några fler och få en större krets.
 
Jag vet att jag har världens bästa team som backar upp mig och som hjälper mig, vi är ett bra gäng här på Stall Marieborg. Besök gärna våran hemsida och läs om våra tjänster som vi erbjuder, kanske har du något som passar mig i hästväg eller är du sugen på att bli en i gänget så har vi just ni 2 lediga stallplatser! 
 
 


Postat av: amanda

Du är så himla duktig Evelinn! en sann förebild!!

2014-04-15 @ 18:46:16
Postat av: sara johansson

du är grym ni två kommer gå långt <3<3

2014-04-16 @ 14:24:49
Postat av: sara johansson

du är grym ni två kommer gå långt <3<3

2014-04-16 @ 14:24:49
Postat av: Sophie Varnäs

Så fina!

2014-04-19 @ 10:55:11 / http://tavlingsponnys.horseworld.se
Postat av: Sanna

Ni kommer komma lååångt tillsammans! :)

Svar: tack så himla mycket det värmer gott i hjärtat <3
Evelinn Åkerman

2014-04-19 @ 11:03:32 / http://skyjump.blogg.se
Postat av: Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

2014-04-19 @ 11:14:50 / http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Frida Fransson

Var har du köpt din nosgrimma och hur mycket kostar den? superfin :)

Svar: Svarar i ett inlägg om det går bra? :) tack!
Evelinn Åkerman

2014-04-22 @ 19:44:04 / http://friidafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: