Mål för April

2014-04-01 @ 15:22:00 / Vardag
  • Befästa LA rörelserna mer! Vi kan allt men vi kan göra det ännu bättre det vet jag. 
  • träna mer och mer intensivt på sitsen, bli stabilare i bålen för att på så sätt sitta lodrätt genom ett helt pass. Inte slarva med händerna utan alltid rida honom med den smala ramen.
  • rida mer program för att alltid komma förberedd och ha en tydlig plan både i vardag, träning, uppladdning, tävling och efter tävling.
Let´s go!
Denna månad har vi två tävlingar inplanerade, den 6e i gyttorp där vi rider LB och gör debut i LA och sen den 26e i Latorp där det bara blir en LB:1. Känns bra, då hinner jag med en träning för Erika också förhoppningsvis, var ett tag sen nu.

världens finaste kille! tänk att detta är samma häst som jag tog hem som fyraåring då kunde jag aldrig ens våga drömma att han skulle bli så här fin <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: