Vårens planer

2014-02-07 @ 16:34:49 / Planering
Hejhej efter onsdagens möte har jag helt fått lägga om min plan inför vårens tävlingar då jag inte fick va med i laget men tävlingarna blir nog detsamma.
 
Planen ser ut såhär att börja lite lätt med nån mer start l LC bara för att han ska få rutin på banan igen, såhär tidigt på året kan han vara lite spänd och rädd för saker i början men det är förståeligt när man inte varit ute sen i november. Så jag vill ha några säkra rundor först på bra procent innan vi går vidare .
 
Dom tävlingar som jag är sugen att åka på:
23/3 - Mariestad (redan anmält) LC:1 & LB:1
6/4 - Gyttorp  LB:0 & LB:1
26/4 - Örebrotrakten LB:1 & LB:3/LA:1 
3/5 - Laxå LB:1 & LA:1
11/5 - Örebro ryttarteam LB:1 & LA:1
24/5 - Ryttarkamraterna Kumla LB:1 LA:1
 
Planen kan ju bli heelt förändrad beroende på lite hur det går också. Vem vet vi kanske tar ett jätte långt kliv tillbaka och inte ens kommer över 60% i början av året ja då är det bara att backa och göra om! Eller så visar han verkligen och går som han gör nu på träning och så kan vi hoppa på LA direkt. Jag tror inte det blir några svårigheter men jag vill ta det i Rbs takt.
 
Tre mål jag vill uppnå iår:
1. Connemara SM!!
2. Distriksmästerskap!
3. Debutera LA P:1
 
 


Postat av: Johanna

Åh vad roligt att ni har så mycket tävlingar i närheten! :)

Svar: ja det är lyx! och ganska ovanligt här i örebro trakten :)
Evelinn Åkerman

2014-02-05 @ 14:18:15 / http://bergqvistjohanna.blogg.se
Postat av: Annika

Fin häst :)

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-02-07 @ 17:29:14 / http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Emma

Vet inte hur det är i Örebro, men i Stockholm får man inte tävla Div 2 om man är PLACERAD i LA:P1. =) Tänkte eftersom Rb är så fin så finns ju iaf möjligheten att ni kanske blir placerade i P1, så att du vet det =) Sen så vill jag bara fråga: Vilken klass går ert distriktsmästerskap i? (Jag bor i Stockholms distrikt och där är går DM i FEI Inledande)
Kram och lycka till med Rb! =) /Emma

Svar: Svarar i ett inlägg :)
Evelinn Åkerman

2014-02-07 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: