Godmorgon

2014-07-16 @ 09:09:00 / Vardag
Hej på er! Kul med alla frågor jag får in varje dag, som ni ser så gör jag mitt bästa med att svara på dom och det är kul med frågor som man kan göra inlägg av så fortsätt gärna med det.
 
Idag då? Onsdag, jag ska hem snart efter att ha varit med min pojkvän några dagar. Då ska jag direkt upp på Rb och jogga honom efter att han stått i 3 dagar. Hoppas på en pigg och glad ponny som vill arbeta, sen kl 17 kommer Julia och Entry så ska jag trimma dom lite i dressyren.Julia flyttar även sin ponny hem till oss om 3 veckor så ska vi bli stallkompisar och kommer träna mycket mer ihop, så det ska bli jätte kul!
 
Det är min dag det, ganska skön bara med saker jag gillar att göra.
Imorgon blir liknande, först dressyr på rb sen åka och rida unghästarna på jobbet, hem och hålla lektion för Josefine som vill bli duktigare i dressyren. 
 
Ni anar inte hur kul det är att folk är intresserade av min hjälp!
 




Postat av: Jenny

De låter som en härlig dag som väntar! :)

Svar: Sannerligen!:)
Evelinn Åkerman

2014-07-16 @ 09:39:53 / http://jennygunnnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: