Godmorgon

2014-07-10 @ 08:46:00 / Vardag
Hej bloggen! Är ni uppe och redo för att kicka igång dagen som jag är? Älskar att gå upp i tid och ha hela dagen planerad framför sig och idag är inget undantag. Idag står följande på schemat
 
09 - Rida RB, väljer att inte rida dressyr idag eftersom han gick så bra igår, istället tar vi oss en skön uteritt förbi sjön! Sen får han stå inne under dagen för att slippa all broms.
11.30 - Går bussen till nästa stall, dags att rida alla unghästar på Nyhammar.
Vet inte när jag slutar men hem och duscha göra mig iordning för en riktig myskväll med Micke och mamma, tacos blir det! 
 
 
Vad ska ni göra idag? Berätta gärna!


Postat av: Anonym

Hej Evelinn! Jag har länge letat efter någon som jag kan starta en blogg tillsammans med då jag tycker det är roligare och lättare att hålla igång en blogg tillsammans med någon. Jag själv äger ett halvblodssto som är mycket vackert. Skulle du vara intresserad utav ett samarbete? Vi skulle ju kunna testa iallafall om du känner dig lockad men osäker.
Mvh - Michelle

Svar: Inte alls intresserad :) jag driver redan min dröm blogg som blivit stor :)
Evelinn Åkerman

2014-07-13 @ 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: