Samarbete?

2014-07-14 @ 17:44:03 / Vardag
Får många såna här frågor därför tänkte jag ta och svara på den en gång för alla!
 
Hej Evelinn! Jag har länge letat efter någon som jag kan starta en blogg tillsammans med då jag tycker det är roligare och lättare att hålla igång en blogg tillsammans med någon. Jag själv äger ett halvblodssto som är mycket vackert. Skulle du vara intresserad utav ett samarbete? Vi skulle ju kunna testa iallafall om du känner dig lockad men osäker. 
 
Svar: Hej Michelle och tack för din fråga och visat intresse, tyvärr är jag inte intresserad av att driva en till blogg ihop med någon då jag haft den här bloggen i snart 5 år och verkligen verkligen fått jobba mig uppåt med den och jag har kommit en bra bit och det finns inte på kartan att ha tid att driva två bloggar inte heller att lägga ner min egna blogg och satsa på en anna blogg där jag inte ens känner personen? Så nej tack.
 
Däremot kan jag vara intresserad av olika samarbeten med företag/bloggar som vill synas lite extra då får ni gärna skicka iväg ett mejl!
 
 


Postat av: Anonym

Om du fick chansen att få blogga på horsespot, skulle du ta den då? Tack för en bra blogg! :)

2014-07-14 @ 18:06:37
Postat av: Anonym

Om du fick chansen att få blogga på horsespot, skulle du ta den då? Tack för en bra blogg! :)

Svar: Svarar i inlägg!
Evelinn Åkerman

2014-07-14 @ 18:06:37
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Himla fin häst!

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-07-15 @ 15:37:00 / http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: