Söndag

2014-07-27 @ 10:06:00 / Vardag
Godmorgon på er! Idag var det verkligen skönt med en sovmorgon. Det har varit tidiga mornar i flera veckor, mycket planering och träning så att snubbla på mållinjen som jag gjorde igår gjorde mig verkligen besviken och jag kände att jag ville lägga bloggen på is ett tag, det blev lite för mycket. Men ni tog det himla bra och var så snälla och goa mot mig att jag verkligen inte kan va ifrån den, fick massvis med positiv feedback både här, på instagram och facebook. Det gör mig jätte glad stort TACK! Jag är nog allt lite för hård mot mig själv.
 
Men det är inget att hänga läpp över nu, finns inget mer jag kan göra än att ta lärdom och träna ännu hårdare! Jag tänkte ge er en lite mer utförligare redovisning om resultatet sen lite vad jag tyckte om anläggningen om det skulle vara av intresse? Det dyker upp ikväll blandat med lite mer bilder från starterna!
 
Hur som helst, ny dag nya tag, snart ny vecka och ny månad. Idag är det lite saker på gång! På eftermiddagen kommer två nya hästar hit som ska bo här i några dagar när ägarna är på semester, var av båda ska jag träna, den ena han är en jätte fin FEI-ponny och den andra en femårig storhäst också dressyr, är så glad och tacksam för förtroendet!
 
Ikväll kommer även min elev Josefin så ska jag hålla lektion för henne. Nu ska jag ut och mocka och göra iordning i stallet. Vi hörs lite senare!
 
 


Postat av: Julia

Vill jättegärna höra din åsikt om anläggningen och jämföra den med min! :)

Svar: Kommer ikväll!
Evelinn Åkerman

2014-07-27 @ 12:12:29 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Julia

Vill jättegärna höra din åsikt om anläggningen och jämföra den med min! :)

2014-07-27 @ 12:12:33 / http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: