Anmälda till SM

2014-06-09 @ 13:04:13 / Vardag
Hej på er!

Sitter i skolan och väntar på bussen, har en väldigt skön vecka men den känns lite ovärd då vi bara har en lektion per dag i princip, vore bättre om de la alla lektioner under en och samma dag så man kunde få sluta nån gång.. Ska bli sååå skönt att få sommarlov. 

Sen ska jag hem och ut och rida min ponny, ska bara njuta av en tur i skogen tillsammans och släppa allt som har med stress att göra då jag känner mig i väldigt stort behov av det. På ryggen av en häst kan man verkligen slappna av från allt annat, har haft så mycket att tänka på och känt mig så tankspridd den senaste tiden så att få skolan ur världen för ett tag känns välbehövligt!
 
Påtal om tankspriddhet. TACK till Sofia som kommenterade igår natt och påminde mig om att anmäla till connemara SM, herregud, jag hade ju skrivit på bloggen att jag skulle skynda mig in att anmäla innan platserna tog slut, såklart glömde jag bort det igår och vaknade imorse av en kommentar på bloggen så jag skynda mig upp och in på TDB för att anmäla, 50/60 platser var fyllda så jag fick precis in en fot. Klockan 04.48 anmälde jag mig haha! Så nu är vi med iallafall och jag är taggad till tusen!
 
 
 
Kommer nån av er vara där?


Postat av: Julia

Är anmäld samma klasser ;) var nog den första som anmälde dock... Gäller verkligen att va snabb

Svar: kul! hoppas vi ses då :D haha bra att vara i tid! ;)
Evelinn Åkerman

2014-06-09 @ 15:03:30 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Anja

Vad kul! Var är tävlingen? Alltså vilken klubb står som arrangör? :D

Svar: Ja det ska bli kul! Norrköpings fältrittklubb står som arrangörer :D
Evelinn Åkerman

2014-06-10 @ 19:06:48 / http://castarha.wordpress.com/
Postat av: Anja

Sv. Okej, då kommer jag nog och kollar! Bor ungefär 20 minuter därifrån men från min syster är det gångavstånd. NFK har en stor fin gräsbana, så hoppas det blir fint väder! :D

2014-06-10 @ 19:15:25 / http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: