Hett tips!

2014-06-23 @ 12:35:49 / Utrustning
Något jag alltid glömmer är att ta med mig pall när jag är ute på träningar och tävlingar och det är faktiskt inte alla ställen som har en pall till ryttarna så numera har jag alltid en ihopfällbar liten pall som alltid står i transportens sadelkammare, skit smidigt!!
 
Min ser ut såhär och jag minns faktiskt inte vart vi köpte den men Hästia har en precis likadan och precis lika ba pall just nu i sortiment för bara 159 kr och ni kommer väl ihåg ifall ni uppger enewe i kassan så får ni dessutom 10% rabatt!
 
 
+ liten 
+ smidig
+ finns i flera olika färger
+ ger en ändå tillräckligt bra höjd att hoppa upp
+ ihopfällbar så tar ingen plats i packningen
+ skonsamt mot hästens rygg att man hoppar upp från pall
 
- gjord av plast så man kan inte väga allt för mycket då kan den gå sönder
 
ni hittar pallen HÄR!


Postat av: Sara

sv: Ååh tack! :)

2014-06-23 @ 15:08:39 / http://ssfredlund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: