Humörhästen

2014-06-25 @ 19:37:34 / Träning
Jag tyckte Rb hade varit liite för snäll nu i början av igångsättningen, han har iprincip bara rullat på - gjort som jag bett utan att ifrågasätta nånting, kändes väldigt konstigt och ovant men det gjorde mig glad och jag hoppades att denna vilan fått han att "mogna" 
 
Men icke.. Idag visa han sitt sanna jag. Han var väldigt upprörd idag av någon anledning och ville inte ens göra skänkelvikningar som han har gjort så bra den senaste tiden. Bara att bita i det sura äpplet imorgon är en bättre dag!
 
Det ser värre ut än var det är, faktiskt är jag aldrig ens nära på att ramla av, har vant mig nu hehe!
Jag hoppas ni ignorerar mina ansiktsuttryck, men det går verkligen inte att vara snygg vid såna här tillfällen..
 
 
Bara en månad kvar til Sm... wei
 
Men han kunde faktiskt vara fin idag också! stundals
 
 
1300 bilder togs idag
 Vill ni se fler?


Postat av: Julia

Haha garvar väldigt mycket åt de första bilderna... Hahahahahahah. Men han var fin sen ;)

Svar: ja det gjorde jag med hahah!!
Evelinn Åkerman

2014-06-25 @ 20:13:42 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Sofia

Va brun han såg ut jämfört i vanliga fall!:) skitfin häst!!

Svar: Ja han blir solblekt på sommaren, synd tycker jag då svart är den finaste färgen! tack :) kram på dig :D
Evelinn Åkerman

2014-06-25 @ 20:15:45
Postat av: Emelie

Härliga bilder!!
Sv: tack så mycket :)

Svar: Tack!
Evelinn Åkerman

2014-06-26 @ 08:08:32 / http://allroundekipagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: