Anmäld tävling nr 2

2014-03-08 @ 17:59:41 / Planering
 
Nu har vi anmält till tävling nr 2 för i vår, har väntat i en evighet har det känt som för att proppen ska komma ut men sen idag så märkte jag att den va ute och då va jag snabb med att anmäla! Blev bara en LB:1 på gyttorps ridklubb, inte ett av mina favoritställen men vi måste komma ut. Valde bara en klass men vi får se om vi kompleterar efter jag ridit i mariestad och ser hur läget ligger till, kanske lägger till en LA eller går ner till LC igen vi får se helt enkelt!
 
sist vi var i gyttorp såg de ut såhär:
 


Postat av: Maja

Sv: Imorgon är min första! Ska också till Gyttorp, så vi ses där!

Svar: de gör vi!
Evelinn Åkerman

2014-03-08 @ 18:41:54 / http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: felicia

DÅÅÅÅÅ ska jag med :*

Svar: DU MÅSTE MED!! <3 ska du med till Mariestad om två veckor? :*
Evelinn Åkerman

2014-03-08 @ 22:18:52 / http://feliciaaspluund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: