Godmorgon

2014-03-01 @ 10:45:38 / Vardag
Hej allihopa! Idag vakna jag hos min pojkvän efter en riktigt bra dag igår, började med en powerwalk till skolan (30min) sen en timmes dans + en och en halv timmes gymm! Efter det så hade vi kök i skolan så jag och mina fina tjejer gjorde pannkakor, de blev så himla goda efter det kom Micke och hämta mig så jag hann duscha och fixa mig för kalas hos hans moster. Jätte trevligt och det bjöds på jätte god mat, Micke jag och Johan spelade kort på kvällen och runt 10 kanske så gick vi hem igen och jag somnade väldigt tidigt. 

Nu har jag försökt fått upp honom i 2 timmar men det är omöjligt och jag ger upp så istället har jag precis ätit frukost och ska nu ut och springa! Senare idag ska vi hem till mig för jag ska rida igång rb, wiie! Annars så idag flyttar en ny häst in i stallet och imorgon flyttar min winnie tillbaka hem igen, kul som bara den! Så nu blir det fullt hus igen. 





Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Härlig bild haha :D

Svar: tack hehe!
Evelinn Åkerman

2014-03-02 @ 10:48:17 / http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: